JAK ZAMÓWIĆ?
Zamówienia na torty i inne wypieki przyjmuję poprzez:
1) wiadomości e-mailowe na adres: ciacha_ewy@wp.pl
2) wiadomości na fanpage Facebooka:
https://www.facebook.com/CiachaEwyEwaOlesinska
Jeżeli będzie decyzja o złożeniu zamówienia otrzymają Państwo informacje z danymi do przelewu – opłata za zlecenia jest bezgotówkowa – czyli płatność jest tylko przelewem bankowym lub przelewem na telefon. Proszę o przemyślenie ponieważ opłacone zlecenie jest jednocześnie rezerwacją terminu a moje moce przerobowe są ograniczone.
Z JAKIM WYPRZEDZENIEM ZAMÓWIĆ TORT:
Nie jestem w stanie określić z jakim dokładnie wyprzedzeniem należy zamówić tort. Pracuję sama: zaczynając od rozmowy z klientem, poprzez zamówienie towaru, zakupy, wypiek biszkoptu, przygotowanie kremu, złożenie tortu, wykonanie dekoracji oraz posprzątanie wszystkiego, wobec czego mam ograniczoną ilość miejsc na dany termin.
Jeżeli więc czeka Cię ważna uroczystość np. ślub, chrzest dziecka, komunia, okrągła rocznica ślubu, okrągłe urodziny, urodziny ukochanej pociechy i nie tylko, którą planujesz z wyprzedzeniem (rezerwacja sali, miejsc w restauracji, mniejsza lub większa ilość gości) złóż zamówienie na tort zaraz po rezerwacji miejsca przyjęcia lub ustaleniu daty przyjęcia, wtedy masz niemal 100% pewność, że Twoje przyjęcie będzie mógł uświetnić tort lub słodki stół wykonany przez „Ciacha Ewy”.
Zamawiając TORTY ARTYSTYCZNE last minute czyli na ostatnią chwilę należy liczyć się ze znacznie wyższą ceną związaną z koniecznością wykonania dodatkowych zakupów, złożenia ekstra zamówienia, przygotowania dekoracji w przyspieszonym czasie, co zazwyczaj wiąże się z zarwaniem nocy lub kilku). Torty last minute + 200 zł.
Podsumowując: im wcześniej zamawiasz tort tym lepiej – większa pewność wolnego terminu, możliwość wykonania skomplikowanych dekoracji a nie ich prostszej wersji, standardowa cena oraz jest wtedy czas na spokojne ustalenie wszystkich szczegółów.
ODBIÓR:
Odbiór osobisty następuje o ustalonej godzinie. Torty i inne wypieki zapakowane są w kartonowe pudełka w związku z tym zaleca się aby przenosić je podtrzymując dno pudełka.
TRANSPORT:
Torty należy przewozić z zachowaniem wyjątkowej ostrożności na płaskiej powierzchni, zabezpieczony przed przesuwaniem się.
Zaleca się przewożenie tortu na podłodze np przed siedzeniem pasażera lub w bagażniku pod warunkiem, że nie ma tam nic co mogłoby uszkodzić tort.
Nie należy przewozić tortów na kolanach lub trzymając w rękach czy na pochyłym siedzeniu gdyż grozi to ich uszkodzeniem.
Jedź ostrożnie, bez gwałtownych hamowań, ostrych zakrętów 🙂
PRZECHOWYWANIE:
Tort odebrany jest mocno schłodzony, wyjęty z lodówki o temp. 3-5 stopni, stoi na grubym podkładzie i w pudełku do tego przeznaczonym.
Powinien zostać umieszczony w lodówce w ciągu 1 godziny od momentu jego odebrania.
Tort należy przechowywać w suchym i chłodnym miejscu (zalecana temperatura to 3-5 stopnie C), pozbawionym intensywnych zapachów. Tort nie powinien być przechowywany wraz z mięsem oraz jajami. Częste otwieranie i zamykanie lodówki może spowodować uszkodzenie dekoracji.
KROJENIE I OBSŁUGA TORTU:
Torty artystyczne w KREMIE należy wyjąć z lodówki na min. 20-30 minut przed momentem krojenia.
Torty artystyczne w Masie Cukrowej można kroić bezpośrednio po wyjęciu z lodówki.
Tort przydatny jest do spożycia w ciągu 3 dni. Wykonany jest ze świeżych, pełnowartościowych produktów. Nie posiada sztucznych dodatków, polepszaczy, stabilizatorów, które przedłużają jego datę przydatności do spożycia dlatego jego data przydatności jest dość krótka.
Tort należy kroić długim ostrym nożem, zanurzonym w gorącej wodzie przed ukrojeniem każdego kawałka.
W torcie oraz w dekoracji mogą znajdować się wykałaczki, druciki dekoratorskie oraz inne dopuszczone do kontaktu z żywnością elementy stanowiące konstrukcję bardziej złożonej dekoracji. Oczywiście informuję o tym.
REKLAMACJA:
Ciacha Ewy gwarantuje, że wyroby produkowane są z najwyższej jakości składników.
Reklamację proszę składać drogą mailową w ciągu 24h od zakupu. Jedynie torty odebrane w sobotę podlegają reklamacji do poniedziałku.
Każda reklamacja zostanie potraktowana indywidualnie i będzie przeze mnie wnikliwie rozpatrzona.